Paskaitos metu sužinosite apie multimedijų technologijas, susipažinsite su 3D animacijos kūrimu ir modeliavimu.
Pagrindiniai Aspektai
Šiame straipsnyje nagrinėsime animaciją, kurioje pagrindiniais veikėjais tampa neįprasti personažai: zuvis robotas ir mėlyną galvą turintis žmogus.
Zuvis Robotas
Zuvis robotas - tai personažas, apjungiantis gamtos ir technologijų elementus. Toks derinys gali atspindėti šiuolaikinio pasaulio susidomėjimą robotika ir jos integracija į kasdienį gyvenimą.
Mėlyną Galvą Turintis Žmogus
Mėlyną galvą turintis žmogus - tai neįprastas ir išskirtinis personažas. Tokia spalva gali simbolizuoti originalumą, kūrybiškumą arba netgi ateities vizijas.
Technologiniai Sprendimai Animacijoje
Animacijos kūrimo procese svarbu atsižvelgti į naujausias technologijas, kurios leidžia sukurti realistiškus ir įtraukiančius vaizdus.
3D Modeliavimas
3D modeliavimas leidžia sukurti detalius personažų ir aplinkos modelius, kurie atrodo tarsi tikri. Tai suteikia animacijai gylio ir tikroviškumo.
Virtuali Chemija
Virtualios chemijos paskaitos gali suteikti žinių apie medžiagas ir jų savybes, kurios panaudojamos kuriant personažus ir aplinką.
Netiesinė Optika
Naudojant lazerius atitinkamose medžiagose įmanomi reiškiniai, kurie realiame gyvenime yra neįmanomi. Pavyzdžiui, kad ir kaip ilgai per spalvinį filtrą šviestume su įprastine lempa į kristalą mes niekados negautume kitos spalvos šviesos nei praleidžia filtras. Tuo tarpu naudojant intensyvius lazerio pluoštus kristaluose galima sugeneruoti antrą ir aukštesnes harmonikas, t.y. jie pradeda šviesti dvigubai ar trigubai didesnio dažnio šviesą - apšvietę raudona, pradedame matyti mėlyną.
Personažų Kūrimas ir Istorija
Kuriant animaciją, svarbu apgalvoti personažų istorijas, motyvaciją ir tarpusavio santykius. Tai padeda žiūrovams susitapatinti su veikėjais ir įsitraukti į pasakojimą.
Istorijos Svarba
Įdomi ir gerai apgalvota istorija yra būtina, kad animacija būtų patraukli ir įsimintina. Istorija turėtų būti originali ir turėti gilią prasmę.
Tarpusavio Santykiai
Personažų tarpusavio santykiai gali sukurti papildomą įtampą ir dramatiškumą, kuris pritraukia žiūrovų dėmesį.
Pramonė 4.0 Kontekste
Matematikos ir informatikos pasiekimai leido sukurti kriptovaliutą, kuri pradeda žengti tvirtus žingsnius mūsų civilizacijoje. Realus pasaulis keliasi į virtualią kibererdvę, iš kurios grįžta pas mus įvairiais pavidalais, taip pat. ir materialiais.
Pirmas Žingsnis į Animaciją
Paskaitos metu sužinosite apie multimedijų technologijas, susipažinsite su 3D animacijos kūrimu ir modeliavimu.
Grafų Teorija
Kaip rasti greičiausią kelionės maršrutą kelių tinkle tarp dviejų vietovių? Koks maršrutas geriausias, jeigu reikia aplankyti kelias skirtingas vietas ir grįžti į pradinį tašką ? Kaip sudaryti maršrutą, jeigu kelionės metu reikia apvažiuoti tam tikras gatves? Šiuos uždavinius padeda spręsti svarbi šiuolaikinės matematikos šaka, vadinama grafų teorija.