Prieš dvi savaites sostinės prekybos centre „Big“ duris atvėręs naujas „Čili Kinija“ restoranas jau sulaukė per 3000 lankytojų. Tai trečiasis kinų virtuvės restoranas „Čili“ tinkle, į jį investuota apie 0,5 mln. eurų.
„Čili Kinija“: vieta ir atmosfera
Miegamajame Vilniaus rajone įsikūręs „Čili Kinija“ restoranas suteikia progą mėgautis rytietiškais valgiais nevykstant į sostinės centrą. Erdvios ir jaukios 179 kv. m dydžio patalpos puikiai pritaikytos dalykiniams susitikimams, šeimos šventėms, romantiškiems pasisėdėjimams ar tiesiog maloniam laiko praleidimui.
„Įrengdami „Čili Kinija“ interjerą pagalvojome ir apie mažuosius mūsų klientus. Paruošėme specialų kambarį vaikams su televizoriumi, įvairiais žaidimais ir piešimo priemonėmis.
„Čili Kinija“: meniu ir kainos
Restorano atidarymo proga, ypatingam dienos patiekalui taikoma 33 proc. nuolaida. Patiekalus ruošia tikri savo srities asai - virtuvės meistrai iš Kinijos.
„Čili“ tinklo plėtra ir strategijos
„Lietuvoje stebime vis augantį kitų šalių virtuvių populiarėjimą. Naujasis „Čili Kinija“ neatsitiktinė investicija, o nuoseklaus planavimo ir išsamių rinkos analizių rezultatas.
Įmonė plėtrą vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje. Kaimyninėje šalyje atidarytas dar vienas „Čili pica“ restoranas. Iš viso per metus duris atvėrė 4 nauji restoranai. Šiuo metu bendrovė „Čili Holdings“ valdo 58 savo restoranus, kurių 44 yra Lietuvoje bei 14 Latvijoje ir 23 frančizinius restoranus - 14 Lietuvoje ir 9 Latvijoje.
Nors „Čili“ tinklas visokeriopai remia Lietuvos krepšinį ir šios sporto šakos aistruoliams sudaro pačias palankiausias sąlygas stebėti Europos čempionato varžybas, šiame restorane sąmoningai vengiame sporto, taip sukurdami „ramybės oazę“, lankytojams suteikdami progą atsiriboti nuo šalį užvaldžiusių krepšinio aistrų“.
Kalbant apie "Čili" tinklo ateities planus, versle būna pakilimų ir nuosmukių. Tai įprasta. Nuosmukis visada yra dar ir galimybė. Mūsų atveju - optimizuoti verslą, ieškoti naujų plėtros galimybių, didinti franšizės pardavimą, aptarnavimo greitį restoranuose.
Gruodį akcininkai priėmė sprendimą didinti įstatinį kapitalą iki 90,8 mln. litų. Taip tapome didžiausio įstatinio kapitalo tinklu ne tik Lietuvos, bet ir Baltijos regione. Šis žingsnis įrodo, kad mes pasitikime savo verslu, planuojame aktyviai jį plėsti. Tai didina mūsų konkurencinį pranašumą, skatina plėtrą ir Lietuvoje, ir už jos ribų. Šiuo metu vyksta derybos su potencialiais partneriais užsienyje.
Daug dėmesio skiriama jaunimui, nes jaunimas ypač gerai jaučiasi mūsų restoranuose, kurių aplinka nėra įpareigojanti. Žinoma, mes suprantame, kad jauni žmonės ne visada turi daug pinigų, todėl jiems ir suteikiame galimybę naudotis nuolaidomis, "Draugų" kortele. Jau turime 170 tūkst. šios lojalumo programos dalyvių.
Taip pat pastebima, kad "Čili" tinklas išsiplėtė visoje Lietuvoje. Galbūt esama kokių skirtumų tarp vilniečių, kauniečių ir klaipėdiečių poreikių? Skirtumų yra, bet jie nelabai ryškūs. Pernai darėme apklausą "Čili kaimo" tinkle. Apklausėme jo svečius Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Paaiškėjo, kad uostamiesčio gyventojai - aistringiausi lietuviškos virtuvės gerbėjai.