pints and crafts

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem ei est. Eos ei nisl graecis, vix aperiri elit

Get social:

Image Alt

„Rokiškio sūris“: vairuotojų atsiliepimai ir įžvalgos

Akcinė bendrovė „Rokiškio sūris“ yra žinoma kaip vienas iš pirmaujančių pieno produktų tiekėjų Lietuvoje. Įmonė įsikūrusi Rokiškio mieste, Pramonės g. 3. „Rokiškio sūris“ siūlo platų paslaugų spektrą, kuris apima ne tik pieno produktų tiekimą, bet ir įvairias patogias paslaugas, skirtas klientams. Klientai gali pasinaudoti vairuotojo paslaugomis, taip pat galimybėmis pasinaudoti dušu ir tualetu.

Įmonės veikla ir plėtra

Pagrindinė UAB "Handelshus" veikla - didmeninė prekyba maisto produktais. Plačiame siūlomų produktų asortimente - Lietuvoje ir pasaulyje žinomi prekiniai ženklai, vietos gamintojų, ūkininkų produkcija. Prekybos tinklą „Maxima“ valdanti bendrovė MAXIMA LT, UAB - lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų ir darbo vietų kūrėja šalyje.Didžiuojamės, kad esame lietuviškas prekybos tinklas.

“Jungent” - tai ilgametę patirtį turinti pardavimų skatinimo bendrovė, veikianti Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Dirbame su daugiau nei 60 tarptautinių ir vietinių tiekėjų bei kuriame stiprią prekinių ženklų šeimą mūsų klientams.

Rokiškio pieno gamyba, UAB (kodas 303055649) buvo įkurta 2013-05-02. Pagrindinė įmonės veikla yra pienas, pieno produktai. Įmonę valdo 1 akcininkas (įmonė). 2024 metais Rokiškio pieno gamyba, UAB pardavimo pajamos siekė 95 848 937 Eur, o pelnas prieš mokesčius buvo 4 174 942 Eur. Naujausiais Sodros duomenimis, įmonės darbuotojų skaičius yra 309. Įvertinus turimus duomenis, įmonės kredito rizika yra vertinama kaip žemiausia.

Akcinė bendrovė „Rokiškio sūris“ šalia pagrindinio gamybos pastato stato 2800 kv. m naujas sūrių brandinimui ir laikymui skirtas patalpas. Pasak „Rokiškio sūrio“ direktoriaus Daliaus Trumpos, prieš keletą metų įmonė papildė savo gaminamų produktų krepšelį, imta gaminti daugiau ilgo brandinimo sūrių, tokių kaip „Grand“ ir „Goja“.

Norint, jog tokios rūšies sūriai būtų puikios kokybės, prieš pateikiant vartotojui, juos reikia brandinti ne mažiau kaip 12 mėnesių. „Kad galėtume kokybiškai šiuos sūrius išnokinti, mums prireikė papildomų brandinimo patalpų. Iš pradžių pasistatėme vienas patalpas, pasitikrinome technologijas, ar viskas gerai, o dabar plečiamės. Šis pastatas bus šiek tiek mažesnis, negu pastatytas prieš keletą metų“, - kalbėjo D. Trumpa.

„Gal patys statybos darbai pasibaigs anksčiau, tačiau vidaus ir klimato kontrolės įrengimas užtruks ilgiau. Visus darbus planuojame užbaigti iki kitos vasaros pabaigos. Čia paskutinė mūsų įmonės teritorija, kurioje galėjome kažką pasistatyti.

Inovacijos ir kokybės užtikrinimas

Šiemet AB „Rokiškio sūris“ mini dešimtąjį GRAND sūrio jubiliejų. Atlikta daugybė bandymų tam, kad pirkėjai gardžiuotųsi puikios kokybės ir skonio produktu. Kartu su gražia sukaktimi minėtas ir kitas įmonei svarbus įvykis - sūrio pakavimo inovatyvaus cecho atidarymas. GRAND sūrio 10-ies metų jubiliejus - tai ne tik gaminiais besidžiaugiantys pirkėjai, bet ir tiek pat laiko besitęsiantys bandymai.

„Kartu su sūrininku Angelo Frosio dirbame kone tris dešimtmečius. Šiuo bendradarbiavimu labai džiaugiamės. Iš pradžių su juo gaminome kietąjį sūrį, o prieš dešimt metų kilo mintis imtis naujo gaminio. Per dešimt metų šio kietojo GRAND sūrio gamyba tobulėjo, manau, tiek pat laiko dar tobulės, nes ji skiriasi nuo kitų kietųjų sūrių gamybos. Technologiją bandome nuolat gerinti, didinti gamybos apimtis. Šis procesas sudėtingas, nes pokyčių įtaka gali būti įvertinta tik po metų, kai išryškėja sūrio skoninės savybės, jo struktūra. Vienam bandymui skiriama daugiau nei tona sūrio. Mūsų akimis, šis skaičius nėra didelis, kai per parą pagaminame 100 tonų ir daugiau sūrio. Iš vieno gamintojo išeina 44 sūrio galvos ir visos jos būna skiriamos vienam bandymui. Būtent pats veiksmas, noras padaryti geriau kelia susidomėjimą šiuo procesu. Bandymus tęsime, stengsimės dar labiau pagerinti kokybę atsižvelgdami pirkėjų norus“, - pasakojo R. Duris atvėrusiame naujajame ceche - automatizuota linija.

„Šis projektas yra vienas iš svarbiausių įgyvendintų įmonės tikslų, siekiant patenkinti vartotojų poreikius, nuolat gerinti produktų kokybę. Naujos GRAND sūrio pakavimo linijos įkūrimas yra mūsų kolektyvo bendro darbo rezultatas. Įdėjome daug darbo, inovatyvių technologinių sprendimų, patirties ir žinių“, - sakė A. Ši automatizuota linija leidžia dirbti kur kas sparčiau - anksčiau per valandą mes sutvarkydavome ir supakuodavome apie penkiasdešimt sūrių galvų, o dabar per tą patį laiką tolimesniam brandinimui galime paruošti dvigubai daugiau.

Šioje linijoje yra dar viena naujovė - suskaitmeninta vizualinė sūrio apžiūra. Inovatyvi kompiuterinė sistema apžiūri sūrių paviršius, kaupia apie juos duomenis. Naujojo pakavimo cecho atidarymas sudaro sąlygas efektyvesniam ir kokybiškesniam darbui“, - kalbėjo I. „Naujajame ceche įdiegti du robotai su universaliais kėlimo įrankiais, sūrių plovimo, pakavimo, transportavimo įranga, taip pat yra automatinis apvyniotuvas, optinė vaizdo analizavimo sistema, skirta sūrių paviršių apžiūrai ir defektų paieškai, kur naudojami dirbtinio intelekto algoritmai. Linijinis ir lazerinis skeneriai fiksuoja gabaritus sukant sūrį 360 laipsnių kampu.

Proceso vizualizacija, duomenų kaupimas, archyvavimas ir apsikeitimas realiu laiku su kitomis programomis, operatorių ir technologų prieigos prie sistemos diferencijavimas, galimybė stebėti pakavimo procesą nuotoliniu režimu…“ - inovacijas vardijo A. Jo teigimu, šis pakavimo cechas - išskirtinis, pritaikytas prie įmonės gamybos proceso išskirtiniam GRAND sūriui supakuoti ir kokybei analizuoti naudojant pažangius metodus ir technologijas.

Projekto parengimas ir įdiegimas tęsėsi daugiau nei dvejus metus. Pakavimo įranga kainavo 1 230 000 eurų. Įrangai įsigyti pasinaudojome ES parama, kuri sudaro apie 23 proc. Su iššūkiais susiduriame kiekviename projekte, ne išimtis ir šis. Projektuojant naują liniją reikėjo užtikrinti, kad ją būtų galima „įterpti ir sutalpinti“ į jau esamą gamybos srautą, kad ji atitiktų higienos ir kokybės reikalavimus. Taip pat reikėjo numatyti, kaip rekonstruoti esamas ir įrengti naujas patalpas, pergrupuoti naudojamą įrangą bei užtikrinti nenutrūkstamą gamybos procesą.

Vadovo požiūris į vairavimą ir transportą

Dalius Trumpa (56 m.) nei gyvenime, nei mašinoje neturi talismanų ar ritualų, tik vietas, kuriose mėgsta sustoti keliaudamas automobiliu. Viena tokių vietų pieno perdirbimo gamyklos „Rokiškio sūris“ vadovui yra greta Anykščių, Kavarske, į kurį verslininkas užsuka suvalgyti koldūnų.

Paklaustas apie požiūrį į automobilius, D.Trumpa teigė, kad jo požiūris išliko toks pat. Vadovo vietą aš turiu, bet tikrai neturiu poreikio vairuoti išskirtinių markių automobilius, manęs tai netraukia. Mane tenkina geri, kokybiški automobiliai. Daug jų nesu turėjęs: neskaitant „Žiguli“, kuriais išmokau vairuoti, esu turėjęs „Volvo“, tiesa, nenaują, bent kelias „Subaru“, o dabar vairuoju jau ne pirmą „Volkswagen“.

Vadovui įdomu pasivažinėti su darbuotojais, pažiūrėti, kaip viskas atrodo tų automobilių salonuose. Turi C kategorijos vairuotojo pažymėjimą, tad esu vairavęs sunkvežimį, bet nedirbau pienvežiu.

Anksčiau, kai turėjome „Žiguli“, remontuodavau. Mokėdavau išardyti, prapūsti karbiuratorių, pasikeisti dirželius, atlikti kitus darbus. O dabar įsipilu degalų, langų apiplovimo skysčio, jei išsikrauna akumuliatorius, prisijungiu laidus, pasikeičiu nuleistą ratą, atlieku tik nedidelius darbus. Beveik kiekvieną kartą susinervinu išvažiuodamas į Lietuvos kelius, nes nežinau, kas nesusinervina.

Niekada neturėjau asmeninio vairuotojo, nes man patinka vairuoti pačiam. Bet tai vyksta tikrai nedažnai. Aš gerai jaučiuosi keliaudamas vienas, tuomet galiu viską ramiai apgalvoti. Per metus nuvažiuoju apie 40-50 tūkstančių kilometrų. Gal dėl tos priežasties kol kas vairuoju dyzelinį automobilį, nes nenoriu baimintis žiemą nenuvažiuoti iš Rokiškio į Vilnių.

Pirkdamas automobilį žiūriu, kad jis turėtų didelį degalų baką ir įsipylus degalų užtektų du kartus nuvažiuoti į Vilnių ir grįžti į Rokiškį. Nenoriu gaišti laiko ilgai įkraunant automobilį. Esu patenkintas vairavimo kultūra Vilniuje, čia važinėju daugiau nei kituose Lietuvos miestuose ir pastebiu, kad daugelis vairuotojų kelyje leidžia persirikiuoti į kitą juostą. Automobiliu į keliones vykstame retai, dažniau skrendame lėktuvu į kitą valstybę ir ten nuomojamės automobilį. Taip esame keliavę po Italiją, Prancūziją, Ispaniją, Australiją, Naująją Zelandiją.

„Rokiškio sūris“ siūlomos paslaugos

  • Vairuotojo paslaugos
  • Dušas ir tualetas
  • Neįgaliojo vežimėliu pritaikytas įėjimas
  • Neįgaliojo vežimėliu pritaikyta automobilių stovėjimo aikštelė
  • Automobilių stovėjimo aikštelė vietoje
  • Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė

Įvertinimai ir atsiliepimai

Klientai, kurie jau naudojosi įmonės paslaugomis, suteikė 30 klientų įvertinimų, o vidutinis įvertinimas siekia 4 balus iš 5. Įmonė nuolat stengiasi tobúlėti ir atsižvelgti į klientų atsiliepimus, siekdama užtikrinti, kad kiekvienas apsilankymas būtų malonus ir patogus.

Kontaktai

Rokiškio Suris, Pramonės g. 3, Rokiskis, 42150 Rokiskio r.

Rekomenduojama susisiekti su „Rokiškio sūriu“ per jų oficialią svetainę: Rokiskio.com.