Ar ieškote idėjų, kokiu desertu šiemet paįvairinti šventinį stalą, o gal esate didelis „Raffaello“ saldainių mėgėjas? Tuomet tai tobulas receptas jums.
Receptas: Naminiai "Raffaello" saldainiai
Jums reikės:
- 2 pilnų ir ¾ stiklinės kokoso drožlių (250 g)
- Skardinės sutirštinto (kondensuoto) pieno (395 g)
- ¼ stiklinės migdolų (apie 40 g)
Gaminimo eiga:
- Į dubenį supilkite kokoso drožles ir kondensuotą pieną.
- Viską gerai išmaišykite iki vientisos masės.
- Jei turite jau luptų migdolų be odelių, nieko papildomai daryti nereikės.
- Jei migdolai su luobelėmis, užpilkite juos paprastu vandeniu ir pavirinkite ant stiprios ugnies apie 5 minutes.
- Tada nukoškite ir iš karto užpilkite šaltu vandeniu.
- Taip apdorojus migdolus, užteks švelniai spustelėti riešutą tarp pirštų ir luobelė lengvai nusiims.
- Paruoštus riešutus nusausinkite virtuviniu rankšluosčiu.
- Į plačią lėkštę įberkite kokoso drožlių.
- Imkite prieš tai paruoštą masę ir formuokite norimo dydžio blynelius, kurių viduryje pirštu įspauskite duobutę.
- Į duobutę dėkite migdolą ir formuokite rutuliukus, galiausiai apvoliokite juos kokosų drožlėse.
„Raffaello“ prekės ženklas ir jo apsauga
Prieš atliekant prekės ženklo registraciją, verslo subjektai turi itin gerai apgalvoti, kokioms prekėms ar paslaugoms žymėti bus naudojamas prekės ženklas. Suinteresuotam asmeniui priklauso šie prekių ženklai: Europos Sąjungos prekių ženklas „RAFFAELLO“, „CONFETTERIA RAFFAELLO“, „Raffaello“ bei vaizdiniai ženklai (tarptautinės registracijos Nr. 798984 ir 799248).
Lietuvos Respublikos valstybinio patentų biuro Apeliacinis skyrius išnagrinėjo suinteresuoto asmens SOREMARTEC S.A. bylą. SOREMARTEC S.A. priklausantis Europos Sąjungos prekių ženklas „RAFFAELLO” yra įgijęs reputaciją konditerijos gaminiams, saldainiams. Remiantis Europos teismų praktika, minėtas ženklas turi būti žinomas didžiajai daliai visuomenės. Prekių ženklo „Raffaello“ žinomumas Lietuvos vartotojų tarpe jau 2005 m.
Prekės ženklo reputacijos svarba
Verta žinoti, kad prekės ženklams turintiems reputaciją suteikiama platesnė apsauga, todėl ginčijamo ženklo „Art Glacio Rafaelio“ registracija pripažinta negaliojančia visa apimtimi.
Sprendime buvo vertinamas lyginamųjų ženklų bendras sukuriamas suvokimo įspūdis vartotojui. Konstatuota, kad vėliau registruotame prekės ženklo pakuotėje „Art Glacio“ pavadinimas yra smulkus ir neryškus išsiskiriančia spalva išpildyto žodžio „Rafaelio“ atžvilgiu, kiti vaizdiniai šio ženklo elementai yra daugiau dekoratyvinio pobūdžio bei vaizdu apibūdina registracijoje nurodytas prekes.