pints and crafts

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem ei est. Eos ei nisl graecis, vix aperiri elit

Get social:

Image Alt

Garantinis remontas Lietuvoje: ką svarbu žinoti?

Šiame straipsnyje aptarsime garantinio remonto sąlygas Lietuvoje, vartotojų teises ir kitus svarbius aspektus, susijusius su prekių garantija.

Garantijos sąlygos ir terminai

Visoms prekėms, kurioms gamintojas suteikia garantiją, yra taikomi gamintojo numatyti garantiniai terminai. Garantinis terminas dažniausiai yra 24 mėnesiai visoms prekėms. Išskirtinai, 6 mėnesių garantija yra suteikiama besidėvinčioms dalims, kaip pavyzdžiui, akumuliatoriams.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma sunaudojamoms, nusidėvinčioms dalims, pvz., korpusinėms dalims, padangoms, arba apsauginei dangai.

Kada garantija negalioja?

Ši garantija netaikoma, jei produktas netinkamai naudojamas, perdirbtas, atsitiktinai sugadintas ar netinkamai laikomas. Taip pat garantija netaikoma programinei įrangai ir informacijai, saugomai kompiuterinės įrangos kaupikliuose.

Ką daryti, jei prekė sugedo garantiniu laikotarpiu?

Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Garantiniam remontui prekės pristatomos į autorizuotą serviso centrą Pirkėjo sąskaita siunčiant kurjeriu arba atvežant nurodytu adresu patiems. Garantiniai servisai dažniausiai yra Lietuvoje, didžiuosiuose miestuose.

Svarbu! Garantiniam remontui prekė turi būti pateikiama gamintojo įpakavime. Pažeidus šį reikalavimą ir nesant galimybės suremontuoti sugedusią prekę, gamintojas gali atsisakyti pakeisti ją į naują.

Reikalavimai elektros energijos tiekimui

Reikalavimai, keliami elektros energijos tiekimo sistemai, yra viena iš gamintojo teikiamos garantijos sąlygų. PK yra jautrus bet kokiems įtampos svyravimams tinkle, todėl nepatariama jungti PK į tą liniją, kurios apkrovimas smarkiai krinta. Reikalaujama, kad PK būtų įžemintas; įžeminimas apsaugo nuo besikaupiančio elektros statinio krūvio, įtampos defekto ir srovės nutekėjimo į PK korpusą.

Prekės grąžinimas ir keitimas

Elektroninės parduotuvės pirkėjai turi teisę atsisakyti prekės pirkimo - pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas pats apmoka grąžinamos prekės išlaidas pardavėjui. Tuo atveju, kai pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pardavėjas pats apmoka grąžinimo (keitimo) išlaidas.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių sąlygų:

  • Prekė turi būti nenaudota.
  • Grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke).
  • Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta ar elektroniniu paštu, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą.
  • Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo prašymą.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas.

Svarbu atsiimant prekę

Atsiimdami prekę užsakymų atsiėmimo punkte, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į išorinę pakuotę - jei kyla įtarimų, kad pakuotė pažeista. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar pardavėjo atstovui, surašykite aktą.

Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos.

Papildoma informacija

Visos parduodamos prekės yra naujos, garantija suteikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis. Prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita-faktūra) atitinka prekės garantinio talono funkciją, (PVM sąskaitoje-faktūroje nurodyta pirkimo data, pirkėjas ir prekė).

Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo-naudojimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Norėdami išvengti nesusipratimų, atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo-naudojimo instrukciją.

Jei po prekės remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės, po 2 mėn. prekė utilizuojama.