Prekių grąžinimo tvarka
Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti, pakeisti arba yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu [email protected] arba telefonu +370 670 57557. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, paprašysime pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.
Pinigai už nekokybiškas ar nepristatytas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo.
Atvejai, kai prekės negali būti grąžinamos:
- Netyčia užsisakius ne tą prekę.
- Jei kokybiška prekė yra Jūsų pačių praplėšta/pradaryta.
- Nepatikus skoniui, tekstūrai, ir pan.
- Jei prekė yra kokybiška ir tinkamo galiojimo.
- Ir kitais LR teisės aktuose numatytais atvejais.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, el. p. [email protected], tel. 852626751, faks. (85)2791466, interneto svetainėje www.vvtat.lt )taip pat Valstybinės vartotojų teisės apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr